Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :

Începe ziua cu dreptul. 4 obiceiuri sănătoase care fac diferența în rutina matinală | Diverse

/
/
/
0 Views



Modul în care începi ziua îți influențează și următoarele ore de activitate. Dacă amâni alarma, sari peste micul dejun și ajungi într-un final să pleci în grabă de acasă și să întârzii la birou, atunci ar fi cazul să îți planifici mai bine dimineața.

Dacă adopți câteva obiceiuri sănătoase, nu doar că te vei simți mai energică, ci vei reuși să treci cu succes peste toate provocările zilei.

Nu sări peste micul dejun

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei și pe bună dreptate. Un mic dejun sănătos stimulează metabolismul și îți oferă energia necesară pe tot parcursul zilei, așa cum susțin specialiștii de la WebMD.

În același timp este necesar să consumi alimentele potrivite. Un mic dejun echilibrat și cu un aport ridicat de nutrienți este o importantă sursa de energie și previne apariția senzației de foame pentru câteva ore bune. Este recomandat să consumi dimineața alimente bogate în proteine precum ouă, iaurt, ovăz, dar și fructe și legume, fie proaspete, fie combinate într-un smoothie gustos.

Hidratează-te

În timpul nopții organismul se deshidratează, așa că este esențial să bei un pahar cu apă de la primele ore ale zilei. Poți ține pe noptieră o sticlă cu apă ca să îți aduci aminte de dimineață. Poți adăuga în apă și câteva felii de lămâie deoarece are efect de detoxifiere a organismului și este sursă bogată de vitamina C.

Pe lângă apă, la micul dejun poți savura și o cană de ceai negru. Ceaiul negru este recunoscut pentru numeroasele sale beneficii și conține o cantitate ridicată de antioxidanți care contribuie la îmbunătățirea stării generale de bine. În plus, deoarece conține și cafeină, ceaiul negru poate înlocui cu succes ceașca de cafea pe care o bei dimineața.

Planifică-ți ziua

Rezervă-ți câteva minute ca să planifici tot ce ai de făcut în ziua respectivă și prioritizează-ți acțiunile. Astfel, poți rezolva în prima parte a zilei cele mai importante sau urgente lucruri și o să îți fie mai ușor să termini până la finalul zilei tot ce ți-ai propus.

Un alt beneficiu este că vei avea o imagine clară asupra zilei de lucru și o să te simți responsabilă față de sarcinile pe care le ai de realizat. Și, bineînțeles, o să ai și sentimentul de satisfacție când știi că ai bifat tot ce era pe listă.

Începe să faci mișcare

Indiferent că mergi la sală, practici yoga, faci jogging în parc sau ieși cu patrupedul la plimbare, mișcarea de dimineață îți influențează starea de bine. Nu doar că te vei simți plină de energie, ci poți profita de aceste momente să îți pui în ordine gândurile.

Chiar dacă poate că te-ai gândi să lași exercițiile fizice pentru finalul zilei, ia în considerare că după o zi plină de muncă, ai putea să te simți mult prea obosită. În plus, așa cum arată studiile, mișcarea de dimineață influențează nivelul de cortizol, fapt care te ajută să te simți mult mai energică, dar și să adormi mai ușor seara.

O rutină matinală benefică pentru tine îți influențează modul în care te simți și ceea ce faci pe parcursul zilei. Pe măsură ce integrezi aceste obiceiuri sănătoase în viața de zi cu zi, vei reuși să dai tot ce ai mai bun atât în viața personală, ci și în cea profesională.

Sursă foto: Shutterstock

(P) Material publicitar realizat in colaborare cu secom.ro



  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Reddit

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *